سالن زیبایی مژه

قویترین مرکز آرایشی در تهران

قویترین مرکز آرایشی در تهران

رنگ موی مناسب برای انواع چهره

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۱۱ ق.ظ

رنگ پوست شما مهمترین فاکتوری است که باید قبل از رنگ کردن موهایتان در نظر بگیرید. یک ترکیب نامناسب رنگ پوست و مو می تواند شما را غیرطبیعی جلوه دهد. در ابتدا لازم است که رنگ پوست خود را در جهت تعیین رنگ موی مناسب برای انواع چهره مشخص کنید. برای بررسی اینکه آیا رنگ پوست شما به سمت گرم یا سرد شدن گرایش دارد، مچ دست خود را در نور معمولی خورشید بررسی کنید. اگر رگ‌های مچ دست‌تان سبز به نظر می‌رسند، پس رنگ شما گرم است. اگر آنها آبی به نظر می رسند، شما دارای رنگ پوست سرد هستید.

اگر نمی توانید آبی یا سبز بودن آنها را تشخیص دهید، ممکن است رنگ پوستی خنثی داشته باشید که به شما رنگ زیتونی می دهد. اگر در پوست تان ته رنگ مایل به زرد دارید، رنگ موهایی که ته رنگ های گرم دارند به شما خوب می شود. رنگ بلوند مسی یکی از این رنگ هاست. اگر پوست شما دارای ته رنگ صورتی است و رنگ‌های سردی مانند بلوند خاکستری برای شما خوب به نظر می‌رسند.

بهترین رنگ مو برای رنگ پوست شما

برای تشخیص و انتخاب رنگ موی مناسب برای انواع چهره ، می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

رنگ مو برای رنگ پوست گرم :

رنگ های گرم بلوند و قهوه ای به خوبی با رنگ های پوست گرم هماهنگ می شوند. می توانید مطابق با رنگ پوست خود، از سایه های متنوعی استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر پوست روشنی با رنگ گرم دارید، رنگ هایی مانند بلوند عسلی و رزگلد به شما می آید. رنگ های قهوه ای تیره برای پوست های تیره تر، مناسب است.

رنگ مو برای رنگ پوست سرد :

اما برای پوست های سرد، رنگ های ایده آل شامل بلوند خاکستری و قهوه ای خاکستری را می توان در نظر گرفت. ضمن آنکه می‌توانید رنگ‌های گرم ملایم‌تری مانند بلوند طلایی و قهوه‌ای بلوطی روشن را نیز انتخاب کنید.

بهترین رنگ مو برای پوست روشن :

برای انتخاب رنگ موی مناسب برای انواع چهره از موهای خیلی تیره روی پوست روشن اجتناب کنید. داشتن هایلایت های ظریف تاثیر زیادی در بهبود ظاهر شما خواهد داشت. اگر قبلاً موهایتان ته رنگ قهوه ای است و چهره ای روشن دارید، به سراغ رگه های قرمز روی موهای خود بروید. شما می توانید برای انتخاب رنگ موی مناسب خود، با سالن زیبایی تخصصی شیبا در ارتباط باشید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۳
شیبا بیوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی