سالن زیبایی مژه

قویترین مرکز آرایشی در تهران

قویترین مرکز آرایشی در تهران

ایده های ترکیب رنگ موی فانتزی

چهارشنبه, ۸ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴ ب.ظ

آیا از رنگ موهای قدیمی خود خسته شده اید و می خواهید چیزی جدید و هیجان انگیز را امتحان کنید؟ انواع سایه های بلوند، قرمز، قهوه ای و موارد دیگر را بررسی کنید تا ببینید کدام رنگ مو برای رنگ پوست شما مناسب است. شما می توانید به راحتی با کارشناسان سالن زیبایی شیبا ، در مورد آخرین روند رنگ ها، محصولات و توصیه هایی که تغییر ظاهر شما را با ترکیب رنگ موی فانتزی ایجاد می کند، مشورت نمایید.

می توانید رنگ موی طبیعی خود را به سادگی با اضافه کردن هایلایت های جذاب تغییر داده یا با استفاده از تکنیک های آمبره و بالیاژ ، ظاهری متفاوت ایجاد کنید. رنگ های مد زنده مانند سبز روشن، بنفش، نارنجی، صورتی و آبی را برای مطابقت با شخصیت خود جستجو کنید.

رنگ موی فانتزی 

موهای بنفش پاستلی یک نسخه مدرن  از رنگ موی بنفش غیرطبیعی است که در حال حاضر به سرعت پرطرفدار شده است. دلیل اینکه همه عاشق این رنگ موی جذاب می شوند این است که خلاقیت و تطبیق پذیری بسیار بی نظیری را ارائه می دهد.

آن را با بالیاژ دودی، آمبره متالیک، رنگ بنفش سرد، یا هایلایت‌های محو، اجرا کنید. با این سایه‌های پاستلی مدرن همیشه نتایج شگفت‌انگیزی به دست خواهید آورد. اگرچه، خالی از تلاش نیست که این رنگ جادویی در مدت طولانی باقی بماند. بنابراین ضمن داشتن صبر و حوصله، باید به فکر هزینه های آن نیز باشید.

ترکیب رنگ موی فانتزی

اگر موهای تیره‌تری دارید که اساساً بلوند روشن نیست، برای 1 یا چند روش روشن‌کننده آماده باشید تا موهای خود را تا حد ممکن روشن کنید تا بتوانید رنگ پاستلی روشن را به‌عنوان یک رنگ کامل دریافت کنید. ممکن است نخواهید با رنگ کامل بنفش شروع کنید. بنابراین در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید، به فکر تهیه رنگ های پاستیلی یا هایلایت باشید.

شما می توانید برای دست یابی به ترکیب رنگ موی فانتزی زیبا و درخشان، از مشاوره و راهنمایی سالن آرایشگری و زیبایی تخصصی شیبا بهره مند شده و بهترین عملکرد را از آرایشگران حرفه ای و مجرب این سالن تخصصی دریافت نمایید. در این خصوص، می توانید از آنها ایده های جذابی را دریافت کنید که ظاهر شما را کاملا متفاوت می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۰۸
شیبا بیوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی