سالن زیبایی مژه

قویترین مرکز آرایشی در تهران

قویترین مرکز آرایشی در تهران

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

در این سلسله مقالات، نکات و مطالبی به شما می‌آموزیم که چگونه متخصص پوست خود باشید. شما خواهید توانست روش‌ها، محصولات و ترکیبات مختلف را بشناسید. همچنین، روش‌های ارزانی را توصیه می‌کنم که می‌توانید خودتان در خانه انجام دهید، از جمله نسخه‌هایی برای مراقبت از پوست که از مواد درون یخچالتان تهیه می‌شوند. و سرانجام، حرف ما پیشگیری است! توصیه‌هایی به شما ارائه می‌کنیم که چطور بهتر از چیزی که احساس می‌کنید بنظر برسید.

بسیار خب، بیایید با راهنمایی‌های پایه شروع کنیم:

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۶ ، ۲۳:۵۲
شیبا بیوتی

لاغر شدن صورت از آن دست مشکلاتی است که کمتر کسی هست که آن را تجربه نکرده باشد. بسیاری از ما با کوچک‌ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی‌مان با لاغری صورت رو‌به‌رو می‌شویم. کافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن جذابیت و زیبایی صورت‌مان‌ را از دست بدهیم. لاغر شدن صورت یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن تلاش می‌کنند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۶ ، ۰۰:۱۸
شیبا بیوتی

رنگ و مش چیست؟

 

به طور معمول مش‌هایی که به وسیله کلاه انجام می‌شوند پخش‌تر و مش‌های به وسیله فویل منظم‌تر و نمایان‌تر است. البته این ‌روزها مش با فویل طرفداران بیشتری دارد چون درد، سختی و ناراحتی کمتری ایجاد می‌‌کند. همچنین آرایشگر نیز می‌‌تواند خط‌های مناسب‌تر، دقیق‌تر و قابل‌کنترل شده‌تری را روی مو انتخاب کند. در روش فویل، آرایشگر تکه‌های روشن را به دلخواه خودش و طبق سلیقه فرد انتخاب می‌‌کند ولی با کلاه نمی‌‌توان چنین کرد. البته باید گفت برای موهای خیلی کوتاه هنوز روش کلاه بهترین روش است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۶ ، ۲۳:۰۵
شیبا بیوتی