سالن زیبایی مژه

قویترین مرکز آرایشی در تهران

قویترین مرکز آرایشی در تهران

استفاده از رنگ مو در دوران شیردهی

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵ ب.ظ

مادر بودن به معنای توجه بیشتر به خطرات احتمالی سلامتی بیش از هر زمان دیگری است. بسیاری از محصولات زیبایی حاوی مواد شیمیایی هستند که می توانند مضر باشند. با در نظر گرفتن این موضوع، بررسی خواهیم کرد که آیا رنگ کردن مو در دوران شیردهی بی خطر است یا خیر.

بارداری و زایمان اغلب، زمان کمی برای زنان برای اختصاص دادن به ظاهر فیزیکی خود باقی می گذارد. اگر به دنبال تغییری هستید و می خواهید موهای خود را در دوران شیردهی رنگ کنید، باید بدانید که رنگ کردن مو می تواند هم برای سلامتی شما و هم برای سلامتی کودکتان کمی مضر باشد. توجه به کیفیت محصولاتی که روی مو و پوست سر خود اعمال می کنید بسیار مهم است. این نه تنها در دوران شیردهی، بلکه در دوران بارداری نیز صادق است. بنابراین، اقدامات احتیاطی که باید در نظر داشته باشید را بررسی کنید. 

آیا رنگ کردن موها در دوران شیردهی بی خطر است؟

واضح است که محصولات رنگ مو حاوی مواد شیمیایی سمی هستند. اکثر آنها حاوی آمونیوم هستند که یک ماده شیمیایی خطرناک است. استنشاق این سموم یا تماس مستقیم با آنها می تواند مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد کند. بسیاری از زنان تصور می کنند که محصولات شیمیایی که وارد جریان خون می شوند برای آنها و نوزادانشان مضر است. و به همین دلیل، بسیاری فکر می کنند که بهتر است موهای خود را در دوران شیردهی رنگ نکنند.

با این حال، مقدار مواد شیمیایی که از طریق پوست سر مادر وارد جریان خون می شود، حداقل است. این مقدار برای تهدید کودک شما کافی نیست. هیچ شانسی وجود ندارد که کودک شما بتواند این مواد شیمیایی را از طریق شیر مادر بخورد. بنابراین می توانید با استفاده از رنگ های بدون آمونیاک، این میزان را به حداقل خود برسانید. 

ضمن آنکه سالن زیبایی و آرایشگری تخصصی شیبا نیز در این خصوص می تواند راهنمایی های موثری را ارائه کند. استفاده از رنگ موی بدون آمونیاک ، نه تنها در دوران شیردهی و بارداری، بلکه در تمامی موارد می تواند در سلامت بیشتر پوست سر و موهای شما موثر باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۳۰
شیبا بیوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی