سالن زیبایی مژه

قویترین مرکز آرایشی در تهران

قویترین مرکز آرایشی در تهران

اگر می خواهید موهای خود را در دوران بارداری رنگ کنید، اقدامات احتیاطی خاصی وجود دارد که باید انجام دهید. به این ترتیب، ایمنی کودک خود و همچنین ایمنی خود را به حداکثر می رسانید. محصولات شیمیایی که از طریق پوست سر مادر وارد جریان خون می شوند، نمی توانند آسیب جدی به کودک و مادر وارد کنند. با این حال، خراش ها و زخم های روی پوست سر می تواند به این معنی باشد که مقدار بیشتری از سموم به جریان خون زنان می رسد. بنابراین در رنگ کردن مو ، بسیار مهم است که قبل از رنگ کردن موهایتان از سلامت پوست سر خود مطمئن شوید.

بزرگترین خطری که در هنگام رنگ کردن موها در دوران بارداری وجود دارد، بوی مواد شیمیایی روی موهای شماست. اگر موهای خود را در خانه رنگ می کنید، این کار را در فضای باز و دارای تهویه مناسب انجام دهید.  اگر هنوز نگران این هستید که رنگ مو به کودک شما آسیب برساند، جایگزین های بیشتری وجود دارد. به خاطر داشته باشید که برخی از رنگ های گیاهی  و طبیعی در واقع حاوی محصولات مصنوعی مضر هستند.

رنگ کردن مو با رنگ های گیاهی 

این مواد مضر با مواد سالم تر و طبیعی تر مانند روغن ها، میوه ها و گیاهان پنهان می مانند. با این حال، عناصر سمی هنوز وجود دارند. بنابراین، باید به مواد دقیقی که رنگ موی شما حاوی آن است توجه کنید. به دنبال رنگ هایی باشید که واقعاً 100٪ گیاهی هستند. 

استفاده از قهوه برای رنگ قهوه ای 

قهوه راه خوبی برای به دست آوردن رنگ های قهوه ای تیره یا روشن است. این محصول همچنین کراتین موهای شما را تولید می کند و رشد مو را تقویت کرده و ریزش مو را به حداقل می رساند.

رنگ کردن مو با مریم گلی 

مریم گلی به دلیل خاصیت قابض و احیا کننده آن یک درمان عالی برای پوشاندن موهای خاکستری است. همچنین به جریان ملانین کمک می کند و باعث می شود مو به رنگ طبیعی خود برگردد.

کاکائو برای هایلایت های شکلاتی 

یکی دیگر از مواد گیاهی و طبیعی که می تواند موهای سفید را رنگ کرده و به بدن مادر و جنین، آسیبی وارد نکند، کاکائو می باشد. این روش شامل استفاده از پودر کاکائو و عسل برای موهای خشک است. در این خصوص با کارشناسان سالن زیبایی شیبا ، مشورت کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۳۰
شیبا بیوتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی