سالن زیبایی مژه

قویترین مرکز آرایشی در تهران

قویترین مرکز آرایشی در تهران

۵ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

اگر می خواهید موهای خود را در دوران بارداری رنگ کنید، اقدامات احتیاطی خاصی وجود دارد که باید انجام دهید. به این ترتیب، ایمنی کودک خود و همچنین ایمنی خود را به حداکثر می رسانید. محصولات شیمیایی که از طریق پوست سر مادر وارد جریان خون می شوند، نمی توانند آسیب جدی به کودک و مادر وارد کنند. با این حال، خراش ها و زخم های روی پوست سر می تواند به این معنی باشد که مقدار بیشتری از سموم به جریان خون زنان می رسد. بنابراین در رنگ کردن مو ، بسیار مهم است که قبل از رنگ کردن موهایتان از سلامت پوست سر خود مطمئن شوید.

بزرگترین خطری که در هنگام رنگ کردن موها در دوران بارداری وجود دارد، بوی مواد شیمیایی روی موهای شماست. اگر موهای خود را در خانه رنگ می کنید، این کار را در فضای باز و دارای تهویه مناسب انجام دهید.  اگر هنوز نگران این هستید که رنگ مو به کودک شما آسیب برساند، جایگزین های بیشتری وجود دارد. به خاطر داشته باشید که برخی از رنگ های گیاهی  و طبیعی در واقع حاوی محصولات مصنوعی مضر هستند.

رنگ کردن مو با رنگ های گیاهی 

این مواد مضر با مواد سالم تر و طبیعی تر مانند روغن ها، میوه ها و گیاهان پنهان می مانند. با این حال، عناصر سمی هنوز وجود دارند. بنابراین، باید به مواد دقیقی که رنگ موی شما حاوی آن است توجه کنید. به دنبال رنگ هایی باشید که واقعاً 100٪ گیاهی هستند. 

استفاده از قهوه برای رنگ قهوه ای 

قهوه راه خوبی برای به دست آوردن رنگ های قهوه ای تیره یا روشن است. این محصول همچنین کراتین موهای شما را تولید می کند و رشد مو را تقویت کرده و ریزش مو را به حداقل می رساند.

رنگ کردن مو با مریم گلی 

مریم گلی به دلیل خاصیت قابض و احیا کننده آن یک درمان عالی برای پوشاندن موهای خاکستری است. همچنین به جریان ملانین کمک می کند و باعث می شود مو به رنگ طبیعی خود برگردد.

کاکائو برای هایلایت های شکلاتی 

یکی دیگر از مواد گیاهی و طبیعی که می تواند موهای سفید را رنگ کرده و به بدن مادر و جنین، آسیبی وارد نکند، کاکائو می باشد. این روش شامل استفاده از پودر کاکائو و عسل برای موهای خشک است. در این خصوص با کارشناسان سالن زیبایی شیبا ، مشورت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۰ ، ۱۲:۱۷
شیبا بیوتی

مادر بودن به معنای توجه بیشتر به خطرات احتمالی سلامتی بیش از هر زمان دیگری است. بسیاری از محصولات زیبایی حاوی مواد شیمیایی هستند که می توانند مضر باشند. با در نظر گرفتن این موضوع، بررسی خواهیم کرد که آیا رنگ کردن مو در دوران شیردهی بی خطر است یا خیر.

بارداری و زایمان اغلب، زمان کمی برای زنان برای اختصاص دادن به ظاهر فیزیکی خود باقی می گذارد. اگر به دنبال تغییری هستید و می خواهید موهای خود را در دوران شیردهی رنگ کنید، باید بدانید که رنگ کردن مو می تواند هم برای سلامتی شما و هم برای سلامتی کودکتان کمی مضر باشد. توجه به کیفیت محصولاتی که روی مو و پوست سر خود اعمال می کنید بسیار مهم است. این نه تنها در دوران شیردهی، بلکه در دوران بارداری نیز صادق است. بنابراین، اقدامات احتیاطی که باید در نظر داشته باشید را بررسی کنید. 

آیا رنگ کردن موها در دوران شیردهی بی خطر است؟

واضح است که محصولات رنگ مو حاوی مواد شیمیایی سمی هستند. اکثر آنها حاوی آمونیوم هستند که یک ماده شیمیایی خطرناک است. استنشاق این سموم یا تماس مستقیم با آنها می تواند مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد کند. بسیاری از زنان تصور می کنند که محصولات شیمیایی که وارد جریان خون می شوند برای آنها و نوزادانشان مضر است. و به همین دلیل، بسیاری فکر می کنند که بهتر است موهای خود را در دوران شیردهی رنگ نکنند.

با این حال، مقدار مواد شیمیایی که از طریق پوست سر مادر وارد جریان خون می شود، حداقل است. این مقدار برای تهدید کودک شما کافی نیست. هیچ شانسی وجود ندارد که کودک شما بتواند این مواد شیمیایی را از طریق شیر مادر بخورد. بنابراین می توانید با استفاده از رنگ های بدون آمونیاک، این میزان را به حداقل خود برسانید. 

ضمن آنکه سالن زیبایی و آرایشگری تخصصی شیبا نیز در این خصوص می تواند راهنمایی های موثری را ارائه کند. استفاده از رنگ موی بدون آمونیاک ، نه تنها در دوران شیردهی و بارداری، بلکه در تمامی موارد می تواند در سلامت بیشتر پوست سر و موهای شما موثر باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۰ ، ۱۲:۱۵
شیبا بیوتی

امروزه بسیاری از زنان، برای دست یابی به رویاهای زیبایی خود، به آرایشگاه ها مراجعه می کنند تا بتوانند به رویاهای زیبایی خود تحقق بخشند. در این میان، خدمات سالن زیبایی می تواند در کیفیت های متفاوتی به مشتریان ارائه شود. اما می توانید در یک سالن زیبایی عروس ممتاز، خدماتی از رنگ مو گرفته تا برنزه کردن و دیگر خدمات زیبایی را دریافت کنید. در یک سالن زیبایی زنانه خدماتی از جمله حالت دادن مو، ناخن، مژه و اپیلاسیون را انجام می دهند.

سالن زیبایی زنانه

شما باید یک سالن زیبایی زنانه مانند سالن زیبایی تخصصی شیبا را برای کارهای آرایشی خود در نظر داشته باشید. در این سالن زیبایی ، کلیه خدمات آرایشی و زیبایی توسط پرسنلی با تجربه و متخصص انجام می شود. در سالن های زیبایی که برای آماده سازی عروس اقدام می کنند، عمدتا طیف گسترده ای از خدمات از رنگ و مش و درمان کراتینه ارائه می گردد. 

در واقع می توانید نوع و کیفیت کار هر آرایشگر را در خدمات سالن زیبایی مشاهده کنید و انتخاب کنید که چه کسی می خواهید خدمات شما را انجام دهد. برخی از آرایشگران، در رنگ آمیزی و مدل دادن مو و آرایش حرفه ای تخصص دارند، بنابراین برای آماده شدن برای یک تاریخ خاص یا رویداد بزرگ، مانند عروسی عالی هستند.

سالن زیبایی شیبا، یکی از شناخته شده ترین سالن های زیبایی در تهران است که رضایت مشتریان خود را با اجرای بهترین کیفیت کار، کسب نموده است. با بهره مندی از تجربه و تخصص به روز شده در این سالن زیبایی، می توانید به استایل مورد نظر خود و آرایشی دلخواه دست یابید.

برخی از خدمات فوق العاده ای که می توانید در یک سالن زیبایی زنانه مناسب دریافت کنید شامل کوتاه کردن مو، رنگ کردن و حالت دادن مو، اپیلاسیون و سایر اشکال حذف مو ، درمان های ناخن، درمان های صورت و مراقبت از پوست، برنزه کردن، ماساژ ومراقبت های تکمیلی مانند رایحه درمانی را شامل می شود. در خصوص دریافت راهنمایی های لازم، با سالن زیبایی شیبا در ارتباط باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۰۰ ، ۰۰:۳۶
شیبا بیوتی

آیا می خواهید چیزی متفاوت را امتحان کنید، آیا از رنگ قدیمی خسته شده اید؟ اگر چنین است، پیدا کردن یک سالن مناسب برای نیازهای شما بسیار مهم است. از آنجایی که موهای شما برایتان مهم است، باید آرایشگاهی پیدا کنید که به موهای شما اهمیت بدهد. هر فردی هنگام انتخاب بهترین سالن آرایشگری ، باید به چیزهای زیادی توجه کند. زیرا هر پوست و مو متفاوت است. 

این مهم است که بدانید هنگام انتخاب بهترین آرایشگاه در تهران برای خود چقدر مایلید که هزینه کنید. به یاد داشته باشید که در برخی از سالن های زیبایی انجام رنگ مو به صورت تخصصی انجام می شود و بهترین عملکرد رنگ و مش را برای خانم ها خواهند داشت. 

برای رنگ کردن موها متناسب با چهره خود ، توصیه می شود تا راهنمایی های لازم را از متخصصین سالن زیبایی شیبا دریافت کنید. آن ها با استفاده از دانش و تجربه خود، بهترین انتخاب را در خصوص انواع رنگ های مو به شما پیشنهاد خواهند کرد.

انتخاب سالن زیبایی مناسب 

می توانید پیش از هر اقدامی، نمونه های رنگ موهای اجرا شده را در فضای مجازی بررسی کنید و رنگ موهایی که مشتریان به اشتراک گذاشته اند را بررسی کنید. این بهترین راه برای انتخاب بهترین ایده‌های حرفه‌ای رنگ مو است. می توانید برای اطمینان از عملکرد سالن آرایشگری در نظر گرفته شده، به خدماتی که ارائه می کنند نگاه کنید، تجهیزات مورد استفاده و نظم و بهداشت آنها می تواند ملاک مهمی در انتخاب آرایشگاه رنگ مو ی مناسب شما باشد.

در نظر داشته باشید که برای دست یابی به یک رنگ رویایی و متناسب با چهره خود، لازم است که تمامی موارد را بررسی کنید اما تا زمانی که آن را امتحان نکنید، سالن رنگ مو خود را نمی توانید محک بزنید. در سالن زیبایی شیبا، خدمات آرایش مو با کیفیت بالا را از آرایشگر پیشرفته دریافت می کنید. این یک سالن آرایشگری حرفه ای است که با استناد به تخصص و تجربه خود، قادر است تا بهترین خدمات رنگ و مش مو را برای شما فراهم نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۰۰ ، ۰۰:۳۴
شیبا بیوتی

رنگ پوست شما مهمترین فاکتوری است که باید قبل از رنگ کردن موهایتان در نظر بگیرید. یک ترکیب نامناسب رنگ پوست و مو می تواند شما را غیرطبیعی جلوه دهد. در ابتدا لازم است که رنگ پوست خود را در جهت تعیین رنگ موی مناسب برای انواع چهره مشخص کنید. برای بررسی اینکه آیا رنگ پوست شما به سمت گرم یا سرد شدن گرایش دارد، مچ دست خود را در نور معمولی خورشید بررسی کنید. اگر رگ‌های مچ دست‌تان سبز به نظر می‌رسند، پس رنگ شما گرم است. اگر آنها آبی به نظر می رسند، شما دارای رنگ پوست سرد هستید.

اگر نمی توانید آبی یا سبز بودن آنها را تشخیص دهید، ممکن است رنگ پوستی خنثی داشته باشید که به شما رنگ زیتونی می دهد. اگر در پوست تان ته رنگ مایل به زرد دارید، رنگ موهایی که ته رنگ های گرم دارند به شما خوب می شود. رنگ بلوند مسی یکی از این رنگ هاست. اگر پوست شما دارای ته رنگ صورتی است و رنگ‌های سردی مانند بلوند خاکستری برای شما خوب به نظر می‌رسند.

بهترین رنگ مو برای رنگ پوست شما

برای تشخیص و انتخاب رنگ موی مناسب برای انواع چهره ، می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

رنگ مو برای رنگ پوست گرم :

رنگ های گرم بلوند و قهوه ای به خوبی با رنگ های پوست گرم هماهنگ می شوند. می توانید مطابق با رنگ پوست خود، از سایه های متنوعی استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر پوست روشنی با رنگ گرم دارید، رنگ هایی مانند بلوند عسلی و رزگلد به شما می آید. رنگ های قهوه ای تیره برای پوست های تیره تر، مناسب است.

رنگ مو برای رنگ پوست سرد :

اما برای پوست های سرد، رنگ های ایده آل شامل بلوند خاکستری و قهوه ای خاکستری را می توان در نظر گرفت. ضمن آنکه می‌توانید رنگ‌های گرم ملایم‌تری مانند بلوند طلایی و قهوه‌ای بلوطی روشن را نیز انتخاب کنید.

بهترین رنگ مو برای پوست روشن :

برای انتخاب رنگ موی مناسب برای انواع چهره از موهای خیلی تیره روی پوست روشن اجتناب کنید. داشتن هایلایت های ظریف تاثیر زیادی در بهبود ظاهر شما خواهد داشت. اگر قبلاً موهایتان ته رنگ قهوه ای است و چهره ای روشن دارید، به سراغ رگه های قرمز روی موهای خود بروید. شما می توانید برای انتخاب رنگ موی مناسب خود، با سالن زیبایی تخصصی شیبا در ارتباط باشید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۰۰ ، ۰۱:۱۱
شیبا بیوتی